Blogia
liliko

Meme: Que porto a sobre quan surto de casa?

Bé, el segon post en un dia, però feia molt que no mirava els altres blogs i he vist que la Himeko_Chan me l'havia passat, gracies i ho sento per haver tardar -_-, és el primer cop que en faig un haviam que tal ^^.

  • Arracades, no puc sortir de casa sense les arracades, no se el motiu, però quan no les duc em noto estranya, i dues pulseres que hem va fer la meva amiga Ket, tampoc me les trec mai.

  • El mòbil, sempre el porto amb mi, encara que se que potser ningú em trucarà però sempre bé amb mi.

  • Un bolso, encara que em molesta dur-ne, però se que si no totes les coses que hi poso no les podria dur mai xD, vaig més còmode amb els que són una motxilla però últimament estic portant un que hem va regalar la meva germana, de flors.

  • Un moneder de tamany mitjà, de color vermell fort, és estrany però encara no se m'ha trencat, no se el motiu però sempre se'm trenquen els moneders, dins hi porto els carnets, monedes (m'encanta dur moltes monedes xD), i algunes fotos.

  • Ara a l'estiu l'ampolla d'aigua mai hi falta ^^

  • Les claus, amb tot de clauers que m'han regalat, cap me l'he comprat jo.

  • Últimament estic portant la càmara a tot arreu encara que no l'utilitzo gaire, però mai se sap en quin moment pot ser necessària.
Crec que ja no hi porto res més, apart òbviament de roba i sabates. Li passo aquest meme a en Chinchi i a la Ket, i si h ha algú que el vulgui fer també el pot fer ^^

1 comentario

Ket -

Wolas! cuanto tiempo sin entrar T.T igual k a mi blog... xD, jaja, pues aun tengo que mirarme eso.....y ya pensare sobre lo que nunca me olvido de llevar....... xD
jaja yo suelo llamarte.....al movil....pero sueles estar paseano al perro y el movil en casa :'( xDD
bsos!