Blogia
liliko

Ja he tornat!

Ja he tornat! He estat bastant temps sense actualitzar >_< després de la sortida de Port Aventura he estat bastant liadeta i amb els nervis de les notes... però això ja ha passat ^^ El pròxim curs a segon de batxillerat, però ara de moment hi han unes vacances llarguíssimes que s’han de gaudir bé: platja, compres, etc, etc

En l’altre post vaig parlar sobre el Furius Baco, bé va ser la primera atracció a la que vaig muntar només entrar al parc d’atraccions, vaig estar força estona fent cua, però no pas tanta com quan van estrenar l’Huracan Còndor, però cal dir que va valer la pena la cua.
Tot i sabent com anava l’atracció, 40 segons de video-espectacle i després els altres 25 segons, hem vaig endur un ensurt quant després del video aquella "cosa" on anava asseguda va accelerar d’una manera impressionant (potser per a algú no li va semblar tant, però per a mi si, em vaig donar un cop al cap amb el respatller). Durant tota l’atracció el meu cap i les meves cames anaven d’un extrem cap a un altre, una amiga fins i tot va perdre un clip que duia al cap, però de veritat si aneu aquest estiu a Port Aventura no dubteu a muntar-vos-hi.

Per cert, fa algunes setmanes vaig trobar un traductor molt bo que ofereix la pàgina de la generalitat per la traducció de pàgines web al castellà (o a qualsevol altre idioma), així si hi ha algú que li és més còmode llegir en castellà ho pot fer fent clic al minibanner que hi ha a l’extrem dret superior.
Aviat faré més actualitzacions, ara que hi han vacances s’ha d’aprofitar.

1 comentario

Himeko-chan -

Jo vull anar!!!! Ara encara més amb lo que has explicat!! Segur que aquest será un altre any sense haver anat a Port aventura... Snif :.(