Blogia
liliko

Desapareguda

Desapareguda

Hem sap greu haver deixat tirat el blog durant tants dies (quasi dos mesos >_<) però entre les obres que hi han a casa i el maleït treball de recerca, que veig impossible d'acabar TT_TT, no he tingut gaire temps ni de conectar-me ni d'actualitzar. Ara en un moment de desesperació mentre buscava informació per el treball he pensat en pasar-me per aqui i deixar alguna petjada i de pas mirar els altres blogs que també feia una eternitat que no els mirava -_- (estava desconectada del món)

Espero que hagueu passat unes bones vacances (sempre passen volant) i el poc que queden d'elles es passin millors ^^ El millor moment, apart de les sortides amb els amics, és la reacció que va tenir l'altre dia el chimpanzé que estic estudiant per el treball jeje Va agafar una poma, i mentre corria d'un cantó a l'altre de la gabia del Zoo va tirar-la tot enrabiat contra el vidre, i rere aquest vidre només em trobava jo jeje xD
Quin és el vostre millor moment?

2 comentarios

l-LiLiKo-l -

Jejeje, sk jo no volia tirarme tot el proper curs fent-lo...xro no vaig veure k era pitjor fer-lo en vacances xD aixi k de moment el porto igual...això k vas fer tu tmpoc sona a mala idea jeje ^^

Riku -

tu xk et curres el treball de recerca... jo el vaig fer amb un dia XDDDDDDDDDDDDDDDD

el dia abans
XDDDDDDDDDDDDDD

i vaig treure un 8
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


Va ser un moment inolvidable de la meva vida XD