Blogia
liliko

Ara Port Aventura

Per fi s'han acabat els examens (bé els vaig acabar ahir) i ja el 27 de juny les notes globals -_- quins nervis.
I que millor que celebrar fi de curs que anant a Port AventuraRiendo haviam si aquest Furius Baco val tan la pena com diuen, però jo ja m'he anat informant:

S'ha inaugurat aquest passat 7 de juny i com molts haureu vist per la TV aquesta inauguració comptava amb la participació de Valentino Rossi (el qual va dir que preferia la moto jeje). El Furius Baco accelera de 0 a 135 km/h en 3'5 segons, es diu que és la muntanya russa més ràpida d'Europa i això implica que supera al Dragon Khan (que a mi ja em va deixar impactada) i al Huracan Cóndor (en aquesta si que no vaig sentir res de res).
L'atracció es pot dir que està constituïda per dues parts, la primera, dura uns 40 segons, la qual comença en el túnel de sortida i és on l'inventor i el seu mico posen nerviosos a la gent. Després d'aquest mini espectacle comença l'acció amb el llançament de la "vagoneta" (per dir-ho d'alguna manera) amb una lleugera pujada i l'acceleració impactant de 3.5 segons (aquesta és la segona part) on un cop passat això passaran uns 25 segons de recorregut replets de corbes molt tancades i de canvis bruscs de direcció.

Deixo un video que he trobat per el youtube sobre l'atracció, haviam que en penseu d'ella, esperem que valgui la pena, encara que fins que no et trobes allà davant de l'atracció no és pot dir gaire cosa...

1 comentario

Himeko-chan -

Ja explicarás a veure com t'ha anat.;)