Blogia
liliko

Meme: Los peores personajes del Manga/Anime

Meme: Los peores personajes del Manga/Anime

Gracies Himeko per pasarme'l^^

1. Piensa entre 3 y 5 personajes del mundo manga/anime que te caigan mal, odies o pienses que el mundo seria mejor sin ellos.
2. Escribe sus nombres y las razones por los cuales quieres incluirlos en la lista. (Potser trobeu spoilers)
3. Nombra a tres (o más) lectores de tu blog para que hagan este meme


Miki Koishikawa (marmalade boy): encara que fos la protagonista de Marmalade Boy no la soportava, em treia de pulleguera jeje es passava la vida plorant i a més a més a mi m'agrada la parella: Arimi-Yuu, ella la va desfer TT_TT i el que pitjor em va sentar va ser quan surtia amb en Kei per intentar olvidar a en Yuu (l'utilitza més que res, i a sobre no ho disimula). Potser no són motius suficients, pero, encara que la serie m'encantés, a ella no la soportava, potser jo també era una mica dimoni amb ella, perque sempre volia que li pases el pitjor >_<.

Allen Schezard (escaflowne): tipic noi atractiu que s'ho té cregut, encara que fos esducat a mi no m'enganyava pas, jeje, per culpa d'ell la Hitomi tarda mooooolt a adonar-se que estima a en Van..ajj...definitivament aquet personatge es odiós xD.

Chibiusa (Sailor Moon): nena-incordi-insoportable, sempre pel mig, i el que menys m'agrada es que en Sailor Moon s (la del pegaso es aquesta?) ella sigui una especie de protagonista :s a més al final ja la posen com si fos molt més forta que les altres guerreres (sempre per sota de la Bunny).

Inoue Orihime (Bleach): directament la odio, la trobo massa idiota, no tinc gaire motius, simplement no la soporto >_<.

Millor acabo aqui, jeje, podria fer una llista molt llarga, sempre trobo algun personatge que no hem cau bé :p Passo aquest Meme a don Chinchi que no se si el farà però sempre s'ha de probar jeje. Per cert, la foto d'en Trunks no es perque no el soporti, es que com l'he vist amb una mirada desafian he trobat l'imatge oportuna ^^

0 comentarios