Blogia
liliko

Benvinguts! Tens un moment?

Hem dic LiLiKo1 (com podeu observar no és el meu nom original), soc estudiant de batxillerat i estic interessada en escriure aquest blog perque cada cop em passa més sovint això de quedar-me com una mica penjada mentre al meu voltant hi passen coses...

però tampoc ho trobo pas dolent això de viure a la "parra", com en diuen molts, és més aviat entretingut, ja que tens estones per a pensar en coses que potser abans no ho havies pogut, i divertit, sobretot quan tornes a la situació en que et trobaves i la gent fa cares estranyes i molt gracioses quan veuen que no els hi has pres cap mena d'atenció, però, es clar, tu no et sents pas culpable, no es pas culpa teva que tinguis la necessitat de desconnectar, són els altres qui s'emprenyen amb tu per que no els has escoltat o es pensen que són avorrits per que els has ignorat, ja s'ho faran ells, tu la mar de tranquil.

Bé, doncs ara ja s'acaba i espero que us sentiu còmodes, gràcies i fins una altre^^

---------------------------------------------------------------------

1- Liliko és un personatge del comic: Mint na Bokura (Somos chicos de Menta, del qual ja parlaré en un altre post)de la Wataru Yoshizumi. De petita em deien que m'hi assemblava...on? Impossible.

3 comentarios

Himeko-chan -

Hola!! He vist que havies comentat al meu blos sobre el fet de que t'agrada, grácies. El teu també m'agrada molt, es nota que acabes de començar pel nombre d'entrades que tens pero igualment déu ni do del tou de coses que hi has afegit. Només entrar ja m'he llegit l'article de Hello Kitty i ja m'ha semblat molt interessant, en desconeixia poques coses d'aquesta gateta.
Bueno, he vist que tens enllaços d'altres blogs, si vols compartim enllaços, jo en principi doncs et poso al meu apartat de blogs amics, així et tindré a mà per veure el teu blog.
Bueno això és tot de moment, felicitats pel blog!

Lord Bonnie -

Ula wapaaaa!!!
Uo uo q xulu sta aixo!!! La veritat x com mu avies esplicat mu imaginaba pitjor, sta d p.m.!!!
uenu wapixima q ja amniras avisant d cada cop qu renovis, q sapigues q aki tindras un fidel seguidor d les aventures de Liliko!!! Patrocinado por Fu: Tienes tu Momento Fu???
uenu wapixima cuidat mol!! Petons"!!

Ket -

Fuuuuuu, jiji primers un altre cop!, doncs que dir-te noia, que soc la primera en tot....mentida pero bueno...que felicitats pel teu blog, i esperu k ho renovis sovint...perque si el deixes com el meu...anem malament..perque fa mes de 3 mesus que no li poso res, pero mira desde que t'has fet un nou, a mi m'han entrat ganes de renovar el meu, doncs k dir-te nena, k se em fa raru no dirte fu i tindre que dirte liliko, doncs aixi et seguire dient fu xD mola molt mes(x mi..clar vaig ser jo qui va començar anomenant-te aixi..)doncs, aixo que em mola lo de la foto del dia, i vull k posis una mia mol molt friki, es broma poma, pero bueno si vols posar una meva friki friki, tens k posar alguna k surtim les dos jiji xD
bueno petitona, me'n vaig a durmir k doña ket te molta son. k dir-te mes... k tstimu molt! i k posis una foto meva molt friki! pero k tu tmb surtis, EH! xD
patons!
Doña KeT! xD