Blogia
liliko

TVE - En serie

Suposo que molts ja haureu vist l'anunci, però jo el vaig veure fa poc >_< i em va sorprendre, Tve ha decidit tornar a emetre totes aquelles series antigues que molts veiem sempre quan erem petits, són series que van tenir molt d'èxit sobre els anys 80 i principis del 90. El repertori que ha portat Tve és aquest (si m'he deixat alguna serie digueu-ho):

Corrupción en Miami, Canción triste de Hill street, Colombo, Kojac, Se ha escrito un crimen, Los ángeles de Charlie, Luz de Luna, Alf, M.A.S.H, Las chichas de Oro, Ally McBeal, La ley de los Ángeles, Aquellos Maravillosos años, Falcon Crest y los Problemas Crecen.

Podeu començar-les a veure els divendres a les 00:30, encara que a l'anunci de la Tv posa a les 22:00 si entrem a la pàgina web de rtve surt un video de l'anunci on hi ha l'hora canviada, a més, el passat divendres dia 20 van emetre Colombo a les 00:30 després de la pel·lícula "Mi gran amigo Joe".

- Per si no l'heu vist us recomanu que veieu Los Problemas Crecen/Growing Pains, tracta de coses quotidianes que passen a una familia, però amb un toc d'humor, no se jo la veia de petita als matints de les vacances d'estiu i la veritat es que m'encantava, sobretot en Mike amb les seves surtides i el sue llit d'aigua o_O. A més podem trobar una de es primeres aparicions d'un nen encara, en Leonardo Di Caprio, cap a la setena temporada. Deixo un muntatge que he trobat per el youtube dels tres germans. ^^ I la direcció d'un altre amb el tema principal de la serie: http://www.youtube.com/watch?v=rnkBGQlE_TY

1 comentario

Himeko-chan -

Sí! Aquesta serie tb me la miraba jo. Pero no me'n recordo gaire. XD