Blogia
liliko

Ja hi tornem!

Ja hi tornem!

Les vacances ja han acabat -_-, després de la tornada d'ahir avui pel mati mentre sonava els despertador a les 7:00 pensava que era una broma, que no havia de tornar-hi pas...però al cap d'una estona, quan el maleït despertador deixa de sonar i penses: Aix, ja està, puc seguir dormint, no se com s'ho fa, però sempre apareix la figura de ta mare dient: Nena que arribaràs tard! (i efectivament té raó xD, casi perdo l'autobús).

Dimecres va ser un dia bastant normalet, excepte pel fet que haviem d'estar a les 9 i mitja allà, va ser passatjer el dia jeje. Com que els de primer anaven força perduts, a nosaltres per no incordiar ens van fer fora de l'entrada del cole (ja comencem bé, vaig pensar) i vem estar 1 hora i pico a la sala d'actes veien una (piip) de presentació sobre les intencions que tenien i sobre com aniria 2n. Semblava que el treball de recerca em perseguís, tota l'estona: heu d'entregar el treball >_< (i avui la cosa seguia).

Una cosa impactant va ser el canvi de clases (sii per fi està nou el cole xD) i el canvi de gent a la classe, estic en una clase de 20 persones on només conec a uns 8 o 9 crec, però, això no és important, així conec més gent jeje. Lo pitjor de tot... l'horari... en teoria no havia d'anar cap tarde al cole, però, tinc una classe d'anglès (però no anglès extraescolar no, anglès normal amb la gent de la classe) penjada allà de 16:30 a 17:30!! Què hi pinta?? 

Potser aquest post no hi pinta res en el blog, però sentia la necessitat d'explicar tots els canvis jeje, el millor de tot, els professors no volen que ens atavalem amb la selectivitat...però...llavors perque cada cop que parlen surt la paraula selectivitat? :O En fi, espero que el vostre primer dia hagi sigut millor, perque jo em vaig estressar molt jeje xD 

Desitjo a tothom una bona tornada de vacances! 

0 comentarios