Blogia
liliko

Mint na Bokura

Mint na Bokura

Feia molt que no actualitzava >_< això dels examens deixa a una esgotada, sort que per fi ha arribat el pont de 3 dies....encara que, tindré que estudiar per els examens finals... però avui no parlarem d'això ^^
Com que fa temps vaig dir que parlaria sobre Mint na Bokura (Somos chicos de menta traduït aqui), doncs "lo prometido es deuda":

La història comença en l'arribada d'en Noel (Noeru) Minamino d'un viatge a Hawai amb el seu pare. A casa seva, la mare l'informa de que la seva germana bessona, la Maria, amb la qual té un lligam molt fort, s'ha inscrit a un internat per estar a prop del entrenador de l'equip de bàsquet de l'escola (que el va conèixer en un campionat de basquet durant l'estiu) i així poder-lo enamorar. En Noel se sent traït i el que més li preocupa és: Com s'ha pogut enamorar sense dir-li res? Ell no vol que la seva germana es separi d'ell i tampoc vol que s'enamori de ningú i pensa evitar aquest amor com sigui, així que li diu al seu pare que l'inscrigui a l'internat per a poder convèncer a la Maria de que torni amb ell cap a casa (cosa que al pare li sembla perfecte, ja que ell tampoc està d'acord en aquest amor).
Tot va perfecte, ja planeja la seva arribada a l'internat, però, com sempre, hi ha un inconvenient, la directora ha dit que queda una plaça lliure... l'únic que la plaça és de noia! Per al protagonista això no és cap problema, està tan enfadat i desitja tan que la seva germana torni que decideix anar a l'escola com la seva germana bessona i no com el seu germà.

A partir d'aquí és on comencen els embolics, els amors, els personatges nous i sobretot l'humor que acompanya la serie fins al final (mai se sap amb quina et pot sortir en Noel o en Sasa ^^). També podem trobar-hi una cosa curiosa en la serie, la relació que té amb una altra serie de la Wataru, Kimishi Iranai (Solamente Tú), doncs els pares dels protagonistes de les dues obres també són germans bessons!

---------------------------------------------

La Liliko no és un personatge gaire important a l'obra, és més, apareix cap al volum 14 (de l'antiga publicació) i desapareix en el volum 15, és totalment secundari. El que més m'agrada del personatge és que és l'únic personatge que no juga brut per aconseguir l'amor d'en Sasa, vaja, des del meu punt de vista.

M'encanta la seva aparició, quan en Sasa, desesperat per un malentès, va amb en Noel (el pobre, obligat) a lligar, però al final és ella qui lliga amb ells dos Burla.

3 comentarios

-LiLiKo-l -

Al principi la tenia en comic-book, però ma germana se la va vendre i la va comprar en tomos normals, la veritat es que són més practics, però el comic book tenia més portades jeje Estic esperant haviam quan arriba a Espanya la seva nova obra >_

Himeko-chan -

Doncs ara ja sé d'on surt el nom del teu blog! Jo me la vaig llegir fa poc aquesta serie i la veritat és que està molt bé. Deus tenir-la en comic-books pel que dius que tens els volums 14 i 15. Jo la tinc però en toms normals i em sembla que son un total de 7. M'agrada la Wataru, per algo es la meva autora preferida. ^^

Ket -

Aloha!!!!mb mafu!!asi me gusta, renovando, como tiene que ser ;) di que si!!, buahhh mint na bokura, lo mejorrrrr de lo mejorcito!!!, es super mega hiper divertidoooooooooooooo, la bombaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, xDDD, aixxxxxxxx k sueñazo que tengo, ya ves como la liliko liga cn ls dos ;) jaja me quede :