Blogia
liliko

Eurovisión

Ja se que ja han passat uns dies des de que van fer el festival però es que he estat una mica liadeta estudiant -_-.
Pocs cops l'he vist, crec que el primer va ser amb el boom d'operación Triunfo, que anava la Rosa i tal, i bé Espanya va quedar bastant malament hehe i des de llavors fins ara potser l'he vist un o dos cops més. La qüestió és que com que estava malalta i no tenia res millor a fer durant aquest cap de setmana el vaig estar mirant (la cançó d'Espanya era bastant penosa, almenys pel meu gust, al igual que moltes d'altres països) i em vaig "sulfurar" molt quant vaig veure el guanyador (les coses me les agafo massa a pit a vegades....) i això que a mi aquest festival no és que m'agradi gaire, però, coi hi havien cançons millors!
Com ja sabreu el guanyador va ser SERBIA, la veritat, la trobo una cançó força avorrida, lenta i, no se, no es cançó per guanyar un festival d'aquests, però bé tothom sap com funciona això d'Eurovisión i que les cançons no es que importin gaire, es pot comprovar mirant les qualificacions del festival, quasi tots els països de l'est, independitzats fa poc han tingut unes votacions altíssimes...un misteri, al igual que una cosa que sempre hem pregunto: què coi pinta Israel a Eurovisión? No tinc res en contra d'Israel, l'únic que em xoca es que un concurs musical entre països d'Europa, amb el nom d'EUROvisión tingui un participant que no és membre d'Europa, és una pregunta que m'agradaria que algú me la pogués contestar.
Aqui penjo el video de la cançó de Sèrbia, per si a algú li agrada la cançó i no sap com es diu: Marija Šerifovic - Molitva:



Aqui deixo el video del que jo crec que tindria que haver guanyat el festival, es força "friki" però a mi em va agradar molt. Per si algú, després de veure el video, se l'ha vol descarregar es diu: Todomondo - Liubi, liubi, I love you. És la cançó que va portar Romania, és divertida i m'encanta l'accent que té el noi que va d'espanyol (Van quedar en el lloc núm. 13 T_T, Bonni t'ho dedico, estàs obsessionat amb la cançó).

Si voleu mirar com van quedar les classificacions o veure el video de cada pais o d'un en concret us recomano que entreu aquí: Portalmix així si no ho heu vist podeu fer-ho i comentar habiam si esteu d'acord amb la cançó guanyadora, o el que volgueu ^^

7 comentarios

l-LiLiKo-l -

Gracies pels comentaris ^^
Bonnie: ho sento no he trobat el ideo inicial, he trobat la representació que van fer l'any passat -_-.
Himeko: crec recordar la d'austria, molava molt, xro a mi em va agradar més la de alemania que ara mateix no recordo el titol >_

Ishtar -

Eiiis liliko, tenies rao, la de romania molo mogollón^^

Himeko-chan -

La veritat, jo el dia d'eurovisión no em vaig enterar de que la feien fins que vaig obrir la televisió i ja s'acababa. Temps per veure les repeticions de cada país pero aquest no se perquè no m'hi vaig fixar i ara que l'escolto sencera trobo que m'agrada. Jo crec que per eurovisió lo millor són cançons així. Per exemple l'any que hi va anar la Beth m'hagués agradat que guanyés pero si no pogués fer m'hagués agradat que guanyes la d'Àustria que cantava l'Alf Poyer que tb estava molt bé.

Miriam -

Wolaasss! Te dije k te comentaria i sinceramente... lo olvide (uu'), xo no pasa nada, ya toi aki!!! jeje. Esta muy wapo esto del blog en, xo es demasiado trabajo xDDD, me gusta mas el flog jiji^^. Wenu k ta mu bonito todo, ya me ire pasando xa ver lo nuevo k pongas, aora... es tarde i mi inspiracion no da xa mas osea k...nada mas k añadir. xDD

Dewww! Besitos Wapa!!!

Ket -

mmm, los mejores......dejame que piense....... yo xD, aunque no salí debido...a que me quede dormida en el sofa, esperando a k comenzara... y cuando me desperte ya vi que habia acabado y que gano esa de serbia... buah, si de verdad me hubieran visto....como canto....., sobretodo.... cuando canto mi cancion preferida......, "Sol, solet, vina'm a veure, vina'm a veure, sol, solet, vina'm a veure que tinc fred!!" jiji, ya lo sabes tu mb mafu(dimelo tu! xD).. lastima... xDDDDD
juas se me va la olla xD.
xcierto: mb!! vamos renovando..., yo..... ejem...me da palo xD, bsos! ah xcierto2: blog mola mas! xDDDDDd
bsos!!

Bonnei -

Olaaaaa!!!
Tens rao, tic obsesionat mencanta!! Es original, bonika i t un missatge mol clar: l'amor es un idioma universal, no improta si dius I love you, t'estimo, te quiero, ja t'aime, ti amo, maite zaitut... sempre significarà el mateix. Ells tindrien q aver guanyat, si o aguessin fet, encara tindria esperançes d'una Europa unida...

X cert Israel participa x ser amic d ki es i x tindre la pasta q t, es fica a tot arreu snes e demanar permis... sorry soc anti-israelià, x mi son uns porcs invasors i un homofobs al mes pur estil nazi... ahi keda eso xD
Inga wpaixima un petonas!!1

P.D.: Busca el videoclip inicial d Eurovision, d la canso Hard Rock Hallelujah d Lordi.. era xulisim!!

'αlєx -

como dice kira fotologg forevah!

se diferenciar entre tagboard i coment xD!

la canço de Romania ta mol be!

millor q el playback de Serbia,,,

q mas decir...mi foto del deshielo mola mass!


cuidat wap!